IN SHA ALLAH DIA (';




Bismillahirrahmanirrahim


Ya Allah Yang Lebih Mengetahui Sesuatu.
Kau satukanlah aku dengan Abdul Muhaimin bin Malek.
Kau restuilah hubungan kami, dekatkanlah jodoh kami.
Jangan kau pisahkan kami, bukakan hati kami untuk saling menyayangi dan lebih memahami.
Sesungguhnya dia amat bermakna sekali dalam hidupku.
Dialah terletak segala impian dalam hidupku.
Sesungguhnya tiada yang lain ku sayang dan cinta selain dia. 
Engkau bukalah pintu hatinya untuk memahami akan segala isi hatiku terhadapnya.
Engkau lembutkanlah hatinya.
Engkau bukakan pintu hatinya untuk menyayangiku, mengasihiku dan menyintaiku
seperti mana aku sayang, kasih dan cinta padanya.
Engkau berikanlah kami kekuatan dalam mengharungi apa jua ujian darimu.
Sesungguhnya aku redha dan menerima kehadirannya dalam hidup aku seadanya
dan aku juga lebih bersyukur kepada nikmat yang telah kau kurnia padaku.
Kau rahmatilah perasaan kasih sayang kami berdua. 
Berikanlah ruang kami untuk bersama. 
Berikanlah ruang kepada keluarga kami untuk menjalinkan hubungan persaudaraan bersama.
Engkau tunaikanlah segala pintaku.
Sesungguhnya walaupun apa jua yang berlaku antara kami,
dia tetap segala-galanya bagi aku dan dirinya amat bermakna dalam hidupku.

Amin Ya Rabbal Alamin.